Rychlý kontakt
Po - Pá (9-12, 13-17:00 hod, So 9-12)
info@kytaryaparatury.cz
celý kontakt ⇾
Prodejna v Písku
Navštivte naší prodejnu hudebnin
Vše si můžete osobně vyzkoušet a rádi vám poradíme s výběrem.
- Úvod
- Vrácení a reklamace zboží
Vrácení zboží
Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.
Odstoupení od kupní smlouvy
Kupující - spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. Nelze odstoupit od kupní smlouvy i v případně zboží, které není běžně skladem na prodejně či eshopu a bylo dodáno na objednávku konkrétního zákazníka, popřípadně byla nabídnuta výjmečná cenová výhoda oproti běžné doporučené ceně - takové zboží nelze ve 14-denní lhůtě vrátit.
Kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@hernicentro.cz
Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
Reklamace zboží
Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2 letá záruka.
Postup reklamace:
- Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu info@kytaryaparatury.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašlete reklamované zboží na adresu prodejny - Hudební nástroje, V Koutě 89, Písek, 397 01. Zboží poté zašleme na posouzení oprávnění reklamace našemu dodavateli.
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. V rámci těchto 30 dnů musíme reklamaci vyřídit, ale také Vás informovat o způsobu jejího vyřízení.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.
Nevyzvednutí odeslané zásilky
Stornovat vaší objednávku lze do doby, než vám od nás dojde email s vydanou fakturou. Poté již není možné objednávku stornovat.
Pokud Vám zašleme objednané zboží na dobírku, které nebude v termínu vyzvednuto a následně bude vráceno k nám zpět, bude Vám účtováno k náhradě zmařené poštovné. Na tuto částku Vám přijde faktura k úhradě. Pokud nebude uhrazena, pohledávka může být vymáhána soudně nebo odprodána firmě zabývající se vymáháním pohledávek.
Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.